Björn Gustafsson <3

Sorry att bloggen varit så dåligt idag, men idag va det sista dagen på lovet och då kan man ju inte sitta inne hela dagen, så jag har vart ute det mesta!
Jag och pappa gjorde tacos till middag förut och guud va gott det va ;) vi är typ mästare på att laga mat nu.. :D kollade på kontoret förut också, haha herregud va Björn är blåst, men ändå så jäkla go!
Hehe, nu ligger jag i sängen och tänkte läsa lite ur min bok, den ska va utläsen och recenserad vecka 9. Oups, måste komma igång lite nu va.. Haha men imorgon är det lång dag, så vi hörs när vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0