Dag 23 - En önskan

Min högsta önskan är att få leva mitt liv på mitt sätt, inte låta någon annan komma och förstöra för mig. Krossa mina drömmar. Det är mitt liv, och det ska inte levas på något annat sätt än mitt, och det är jag som bestämmer över mina val, mina saker, mina beslut. Ingen annan! Ingen ska få kränka mig, säga fula saker, eller på något sätt förstöra min väg framåt här i livet.
Jag ska få göra det sakerna jag älskar mest av allt i hela världen, och inget eller ingen ska få komma ivägen, eller på något sätt försöka förstöra mitt liv. Jag ska inte låta mig själv släpas ner till botten. Jag ska vara stark, framföra mina åsikter, göra vad jag vill, vara med vem jag vill. Och det viktigaste, vara den jag är! Inte låtsas vara någon annan som någon ber mig att vara. Om de inte gillar mig som person kan de lika gärna gå sin väg, för jag kommer aldrig ändra på mig för någon. Bara vara mig själv. Det är det bästa man kan göra :) 

Leva mitt liv sunt, få vara frisk och stark hela vägen in i mål. 
Jobba med det jag gillar allra mest - handikappade barn. Få hjälpa de som har det svårt, det finns ingen skönare känsla än att se någon klara något de aldrig gjort förut, utav min hjälp.  

Kom ihåg det jag skrivit, för det viktigaste av allt är att aldrig låta någon trycka ner dig,va dig själv och var stolt över dig själv!








Poems-quotes-371-2fio9q8wmm_large
Dag 23 – En önskan


Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0