I`m back.

Åh usch va plugg är tråkigt :( Har religionprov på fredag ch håller på att skriva för fullt om Judendomen. Fast om jag ska va ärlig är det ganska kul när man kommit igång!
I allafall så har dagen varit ganska okej, imorse va jag typ jättegrinig på allt och alla, räckte med att någon sa något så fick jag typ damp inside of me. Men sen ordnade det upp sig så dagen fortsatte ganska bra som tur var :) Hehe, det blev lite konstig stämning på slöjden men shit the same, hahah allt va bara så skrattretande då..

Pappa kom och hämtade mig i alingsås efter skolan sen åkte vi och hämtade Viggo hos veterinären där han hade varit hela dagen. Åkte hem och lagade jättegod mat, kyckling. Nu sitter jag här och försöker plugga litegran. Måste läsa ut en bok som jag ska ha en recension om på fredag också, tänkte hinna träna lite också, men det skiter sig nog :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0