I`m back!

Hallå, hoppas ni haft det bra medans jag vart borta och sjuk :(
Är på bättringsvägen nu i allafall, förskyldningen har inte riktigt släppt och halsonten finns fortfarande kvar den där med. Men annars är det bättre! Hoppas ni också mår bra :)

Idag var det första gången jag var utanför dörren på hela lovet, var i alingsås en sväng med mamma och Therese :) Åt jättegod lunch på Gårds cafeet och kollade runt lite i affärer. Har bestämt mig för att göra om i mitt rum, så det blir lite mer amerikansk stil! Hade inte det varit fräckt? Coola gardiner, kuddar, tavlor, en matta. Är helinne på det nu faktiskt. Mamma sa att vi ska åka till Ikea nu någon dag så jag får väl kolla där lite och se om jag hittar något i den stilen!
Nu ska vi strax äta lite god soppa till middag sen ikväll blir det film, va på hemmakväll förut och hyrde tre olika filmer och köpte lite gött godis! Det blev Kronjuvelerna, 127 timmar, och Black Swan, har aldrig hört talas om den men den ska nog vara bra!

Just det! Som ni kanske ser har jag fått en ny design+header av goaste Emmis! http://photoodreams.blogg.se/
Om ni inte ser den tryck då på f5!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0