One tree hill

Godkväll mina kära läsare!
Nu har jag precis kollat på lite sommarjobb och sökt in också för den delen! Besked kommer i april tror jag det stog, så nu får jag bara hoppas att jag får något :)
Hade tänkt sätta mig och kolla lite one tree hill snart. Var rätt längesedan så det är nog dags nu! ;)

Imorgon ska jag och pappa in till Göteborg och kolla lite, sen på kvällen ska vi kolla bio, Hamilton tror jag det blir! En riktig far och dotter dag. Var längesedan vi hade det, så det ska bli mysigt! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0