Paus igen...

Tänkte blogga lite för er nu. Blev inte som planerat, utan efter idrotten gick jag hem till Therese, åt lite och sen gick vi ner till hälso och tränade challenge! Hur kul som helst :)
Sen hämtade mamma mig och vi åkte hem, nu sitter jag på bussen in till Alingsås igen och ska till Sofie och Kalle. Oduschad och äcklig också.. Sen imorgon ska vi ut med fyrhjulingarna, och sen vet jag inte vad vi ska göra mer. I allafall på söndag ska jag till Frölundaborg med pappsen och kolla på Sävehof när dom möter storlaget Barcelona! Det är slutsålt så hoppas på en grym stämning :D
Ah, men nu tänkte jag såhär att det blir en paus i helgen eftersom jag inte har tid till att blogga. Så jag öskar alla en riktigt go helg så hörs vi på söndag kväll! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0