Shopping = Det bästa en tjej vet!

Vad kan vara mer roande precis efter ett matteprov som man satt och kämpade för i 2 timmar? Jo, SHOPPING MED MAMMSEN!
Eller, håller ni med? :D Bara gå och peka på vad man vill ha så poff, har man det i handen! Hur grymt?!

Köpte i allafall lite bra o ha grejer till våran skidresa i mars. Förresten har jag berättat om den?
Den 17-24 mars ska vi åka till idre med hela familjen plus mina kusiner. Och det betyder att vi åker över min födelsedag som är 18 mars! Hur grymt är inte det att få åka skidor på sin fördelsedag? :O Grymt bra enligt mig i allafall!
Ni får se bilder på vad jag köpt lite senare.

Imorgon blir det en bloggfri dag hade jag tänkt. Börjar tidigt och slutar sent. Sen efter skolan in till stan och fixa lite grejer kanske, sen går jag till Therese. Mamma kommer och hämtar oss och sofie så åker vi till Göteborg för en liten mysig tjejkväll! God mat och bra bio. Så jag är inte hemma förrän vid 11-12 imonkväll, så om det går för sig, är jag lite frånvarande imorgon. Men jag kommer tillbaka som vanligt på fredag såklart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0