Städning

Hallå! Nu har jag precis städat färdigt mitt rum, dammsög hela huset också, duktig tjej? :D
Sov fram till kvart över 11 idag också.. Gillar inte att sova bort halva morgonen, speciellt inte nu när det inte alls är långt kvar på lovet. Man får ju ta vara på det liksom!
Eftermiddagen/kvällen igår va jättemysig. Jag har ju världens bästa pappa måste jag säga! Lyckades hitta en jättefin tröja åt honom på stadium, sen gick vi och åt på La Terazza, guuud va god mat! Den resturangen kan jag verkligen rekommendera! Den ligger precis snett emot scandinavium. Bion sen, den va riktigt bra tycker jag! Värd att se :)

Nu blir det väl bara slapp antar jag, är jag färdig med alla läxor och så, ska bara läsa igen några papper i hemkunskapen, men det ska ju vara färdigt först på fredag, så det är lugnt :)

Saknar dig pinglan! ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0