Ulrik Munther - Soldiers ♥

Åh så bra är han, har aldrig riktigt lyssnat på honom fram tills nu typ. Låten är ju riktigt grym om jag ska va ärlig!
Dagen idag har varit riktigt tråkig, kan bara säga såhär, att sitta inne i ett kvalt klassrum när solen skiner och det är typ 10+ ute. Det är INTE okej.
I ödenäs brukade lärarna låta oss gå ut och jobba ute om det va fint väder, men inte på GA inte. Här är man tråkig och ska sitta inne hela jäkla tiden. Jappjapp :(
Nej nu ska jag sluta klaga och börja plugga snart. Bokrapporten blev flyttad till nästa vecka istället så det är skönt, nu ska jag bara fokusera på religionsprovet på fredag, och engelskaläxan till imorgon, men den kan jag nästan ;)

Så jag tänkte inte blogga mer ikväll eftersom jag har plugg och så. Men vi hörs ju imorgon!

Dålig bild, men den väcker fina minnen..
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0