Våra brister gör oss till människor.



Sant, right?

Dagen har varit helt okej idag, hade livskunskap sista lektionen och den är verkligen hur chill som helst. Vi är uppdelade tjejer och killar och vi tjejer sitter bara i varsin soffa och pratar med en jättego lärare typ! Diskuterar och snackar, hur gött? ;)
Va hemma halv 3, satte mig tillrätta i soffan och bara degade, trots att det är fint väder, oups... Hehe, nä men nu har jag skrivit klart en spanska inlämning, och ska strax börja plugga på alla religionerna och så. Måste läsa ut min bok också :( Har massa denna veckan. Usch!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0