Yoga

Ska strax åka iväg och träna yoga med mina kära systrar på hälsostudion! Kommer bli fett gött med tanke på att jag inte tränar yoga på hur länge som helst.
Som ni kanske vet är det gratis vecka på hölsostudion i alingsås denna veckan. Så i tisdags var jag ju med Therese där och tränade först dans aerobic, sen step, och sist piloxing, alla pass var på en halvtimme, så det var riktigt gött med lite dans! :)
Idag är det yoga som sagt och imorgon Challenge, det är typ stationsträning sa Therese =)

Träningen är slut halv 9 så jag är hemma ganska sent, kanske kommer ett inlägg till ikväll, men annars hörs vi imorgon! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0