Allå allå !

Hoppas ni har/haft en bra kväll!
Är faktiskt ovanligt idag, eller ikväll :D Vet inte varför, livet leker liksom! Fast imon är det matteprov, och då lekte inte livet så mycket längre :/
Ahja, det får gå som det går ;)

På torsdag ska jag, mamma, sofie och therese till göteborg på kvällen och kolla bio! Simon och ekarna ska vi se. Har hört att den ska vara jättebra, men att man gråter väldigt mycket till den.. Men sånt gillar jag!
Så ska vi äta lite gott innan och så :) Mysigt kommer det bli!

Meen, nu ska jag börja fixa mig inför sängen, är sjukt trött. Kanske därför jag är så jäkla uppe i varv? Ja det är det nog..
Sov så gott, vi hörs imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0