Då börjar vi!

Dag 1 - Presentera mig själv!

Jag kan börja med att mitt namn är Emelie Victoria Hallberg, jag kom till världen den 18 mars 1996 klockan 06.43 på Borås lasarett, om jag ska vara exakt.
Min personlighet är väldigt positiv, har jag hört.. Jag har väldigt lätt att skratta som de flesta säger. Är nästan aldrig ledsen eller sur, vilket är väldigt bra tycker jag! Och när jag väl är det så är jag det inte speciellt länge, och det är ju rätt positivt ;) Enligt mig.
På min fritid spelar jag mycket handboll, men just nu (som jag redan nämnt) har jag tagit en liten paus pga dåligt intresse, knapp tid, mycket i skolan och lite personliga skäl. Så jag bestämde mig för att ta en paus från det jag älskade mest i hela världen för ett tag sedan.
Annars gillar jag att vara med kompisar, träna, slappa, och ja det som tillhör tonåren helt enkelt!

Jag bor i Ödenäs, en liten liten by strax utanför Alingsås med min mamma och min pappa och såklart våran söta lilla hund Viggo! Mina systrar har flyttat hemifrån och bor Alingsås just nu.
Och ja, jag trivs väl rätt bra här faktiskt, fast det är lite öde men det är ju mitt hem så jag trivs här! Jag tror att om vi hade fyttat in till Alingsås nu hade det underlättat väldigt mycket för mig med skolan och allt det där, men det hade också varit ganska svårt att vänja sig vid alla ljuden. Jag menar det är rätt tyst här om dagarna och nätterna, men i stan kan jag tänka mig att det är rätt mycket ljud, så jag tror det är därför jag trivs så bra här ute på landet. Men det kan såklart ändra sig  från gång till gång, men OFTAST trivs jag här!

Ja, det var la det tror jag, är det något mer ni vill veta om mig så får ni såklart fråga! :)



Imorgon tar vi nästa! 

Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina syskon
Dag 13 – Mitt/Mina sminktips
Dag 04 – Intressen
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Den här dagen för ett år sedan
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – I min godispåse
Dag 10 – Musiksmak
Dag 11 – Mina föräldrar
Dag 12 – I min handväskaDag 14 – Såhär gör jag mitt hår
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0