Dag 12 - I min handväska

I min handväska!

I min handväska har jag bland annat sminkväska, hörlurar, lite diabetes saker, nycklar, plånkan, ja fast det beror ju på om jag ska till skolan eller inte. Om jag ska det finns ju alltid lite böcker, lite pennor ah lite nödvändiga saker helt enkelt! Ja, vad finns det mer att säga? Haha, tycker det var en lite konstig fråga men nu fick ni svar på det i allafall!

Haha. förresten så har ju Maria Montazami gjort en väsk kollektion, med lite olika toffsar på.. Personligen tycker jag dom är ganska snygga OM man tar bort alla toffsar då..


Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Mitt/Mina sminktips
Dag 14 – Såhär gör jag mitt hår
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0