Dag 14 - Såhär gör jag mitt hår

Okej, såhär gör jag mitt hår!

Jag brukar alltid börja med att tvätta det med både schampoo och balsam.
Om jag har bråttom brukar jag blåsa det, annars väntar jag bara på att det ska torka. Fast oftast blåder jag det eftersom det är ganska tjockt och har blivit ganska lång.

Efter det plattar jag det, och jag använder inte något värmeskydd faktiskt. Fast mitt hår blir inte så snabbt slitet. Och det är ju bra! :)
Och då har jag en sån här! :


Sen, om jag orkar eller vill ha lockar, så brukar jag ta min vågtång som jag fick i julklapp och locka håret!
Å då använder jag en sån här som är grym!


Och sen när jag har plattat och vågat det så sprejar jag bara i lite vablig hårspray!
Det lät väl inte så avancerat? ;)

Dag 14 – Såhär gör jag mitt hår



Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0