Dag 15 - Mina drömmar (Tidsinställt)

Mina drömmar är att få leva ett långt liv med mycket resor, en underbar kille, och såklart få söta små barn!
Efter att jag har gått ut skolan och fått en bra utbildning som handlar om handiskappsvården/barn så ska jag jobba ihop tillräckligt med pengar för en resa till Los Angeles där jag ska försöka få jobb som Nanny hos en rik familj med stort hus och pool.
Deras son är hockeyproffs i NHL och tjänar rätt bra med pengar, vi kommer gifta oss och skaffa små gulliga barn. Som ska heta Alice, Lea och William!
Vi ska köpa ett hus som också ligger i LA såklart, med stor pool och en fin gård!
Senare i livet kommer jag jobba som specialpedagog eller någon sorts personlig assistent åt handikappade barn.
Vi kommer också såklart ha en hund, eller en Golden Retriever rättare sagt! :D

Vid sidan av detta hoppas jag att jag finner glädjen med handboll igen. Så enligt mina drömmar är jag målvaktsproffs och spelar i ett bra lag där jag och min familj bor!

Det var mina drömmar det. Hehe, det är nog inte många procents säkerhet att jag kommer ha ett sånt här bra liv, men om man verkligen vill något ska man jobba för det!



Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag



Kommentarer
Therese

Pfftt dumheter, du ska inte alls flytta till Los Angeles! Det är ju jättelångt!

2012-01-26 @ 10:39:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0