Dag 16 - Barndomsvän

Min barndomsvän heter Julia och vi har känt vardnar ändå sen dagis. Det är rätt sjukt att man kan vara kompisar och känna varandra så länge, men det kommer ju såklart hålla mycket längre fram igenom!
Ja, hon är ett år yngre än mig så vi går inte i samma klass, men vi har gått på samma skola i hela våra liv så det spelar ju ingen roll :) Och sen i ödenäs hade vi ju att 3:an och 4:an va en klass, och 5:an och 6:an var en klass. Så där gick vi ju ändå i samma.
Vi var med varandra exakt jämt när vi var små, precis hela tiden kan man säga ;) Skolan, fritiden, vi åkte inlines på skolan på fritiden, ja det var sjukt skoj!
Sen har vi vart på några ställen också, t.ex Jönköping och bott på badhotell med våra mammor. Haha typ det goaste minnet därifrån är när vi skulle bada sista dagen, så skulle vi bara bada lite snabbt och sen åka hem, men vi va säkert i 2 timmar kanske, sen hör vi att badvakten ropar ut i högtalarna såhär : "Emelie och Julia, kan ni vara snälla och komma upp?" HAHA shit va vi flabbade och skämdes.. Då hade mamma och Mari letat efter oss i typ en halvtimma. Haha gött minne ;)
Sen har vi varit i Säfsen också, där red vi på islandshästar, åkte pulka, promenerade åh ah. typ allting :)

Men jag har en stark känsla att vi kommer vara vänner liver ut! ♥








Dag 16 – Barndomsvän


Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0