Dag 18 - Ett pinsamt ögonblick

Oj, det var svårt..
Asså jag vet inte riktigt om jag har gjort något riktigt pinsamt, eller jo, pinsamt har det säkert vart men jag tycker aldrig det är det om man inte är ensam.. Haha t.ex att ramla mitt på stan när man är ensam, DET är pinsamt. Men som tur är har jag aldrig gjort det. Bara halkat ;)
Sen har jag säkert sagt massa pinsamma saker flera gånger men aldrig riktigt tänkt på det. Haha, jag är en sån person som aldrig tänker innan jag säger något så det bara slinker ur mig, inland helt korkade saker, blonda saker, eller bara helt normala kan dom bli också :) Haha konstigt jag vet.
Så jag kan inte riktigt beskriva ett pinsamt ögonblick, utan jag säger mest pinsamma grejer!



Jag och Sofie när jag var nyfödd.

Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0