Dag 19 - Detta ångrar jag

Detta ångrar jag..Jag vet inte riktigt om jag ångrar något, men om det vara något får det vara allt jag gjort. Asså inte allt jag gjort, utan allt dumt jag gjort. Bråka, vara helt blåst i huvet, inte plugga till ett prov.. Haha, nä men vara bråkig, jobbig, inte hjälpa till, vilket jag ska börja göra här hemma nu!
Jag vet inte vad jag ska skriva mer faktiskt :s Fast det kanske bara är bra? För det betyder ju att jag är rätt nöjd över allt jag gjort som inte ångrar någonting! :D



Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0