Dag 20 - Mina förebilder

Mina förebilder, asså jag har nog inte någon spciellt förebild utan jag tycker om de personer som tycker om sig själva, är starka i sig själva och som aldrig slutar kämpa för det som de vill ha. Jag tror ni fattar vad jag menar.
Ibland kan mitt självförtroende vara nere på botten, och jag tror många tjejer i min ålder har såna stunder. Självförtroendet går upp och ner, kroppen förändras, man tycker antingen man är för smal eller för tjock. Och det är jättevanligt bland tjejer i 15 årsåldern. Och när man har de stunderna tror jag det är extra viktigt att ha en förebild. Ta vem som helst som du ser upp till och tänk positivt! Det är mitt tips till alla tjejer därute.
Jag vet att det är skitsvårt men man mår mycket bättre om man inte jämför sig med andra tjejer, som råkar vara lite smalare eller ha snyggare kropp. Skit i det! Alla är fina på sina egna sätt och man ska inte tracka ner på sig själv bara för att man är lite mulligare, tvärtom!
Personligen tycker jag det är fint med lite mulligare tjejer, för jag har hört att killar tycker om när det finns något att ta i ;)

Det jag försöker säga är att mina förebilder är tjejer som är sig själva, inte spelar någon annan, utan dom är sig själva och dom älskar det!




Dag 20 – Mina förebilder

Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0