Dag 21 - Mina dåliga sidor

Mina dåliga sidor..
De är nog att jag aldrig kan vara seriös, eller jo det är klart jag kan vara seriös. Men det är riktigt svårt.
Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så har jag väldigt lätt till skratt, så därför skrattar jag åt nästan allt, det spelar ingen roll vad som händer, jag bara skrattar. Om det inte är något allvarligt så vill säga. ^^
Sen kan jag faktiskt bara vända totalt, från att vara den gladaste tjejen i världen till att vara den suraste. Men det händer inte så ofta i skolan utan är mest här hemma, vilket är ganska tur ;)
Om pappa säger saker som är riktade som peppning eller något då kan jag bli riktigt förbannad på honom. Jag skriker lite, får ur mig mina aggresioner, slår honom lite, sen är allt bra! Haha sjukt eller hur..?

Sen kan jag vara ganska lat ibland.. Sitta innen en hel dag framför tvn, men hur många gör inte det liksom? Hehe.
Men oftast är jag glad och positiv. Så mina dåliga sidor är inte så farliga enligt mig :)



Dag 21 – Mina dåliga sidor

Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0