Dag 4 - Intressen

Ja, min intressen då!
Mitt största intresse är/var handboll såklart. Men tyvärr så har de känslorna jag hade om handboll svalnat en aning sen jag flyttade till Baltichov. Varför vet jag inte riktigt, men jag tror att det är gemenskapen, det är så annorlunda, i hemsjö visste vi liksom nästan allt om varandra, och nu har det bara tagit slut. Det känns väldigt vemodigt om jag ska vara ärlig. Baltichov är en jättebra klubb, de satsar verkligen och det gillar jag! Men jag saknar gemenskapen, att bara vara en liten grupp tjejor som känner varandra från topp till tå, seriöst det var så. Men nu ska jag inte prata om mina känslor utan om mina intressen!

Mina andra intressen förutom handboll då är såklart umgås med mina nära och kära, åka till partillebo hallen och kolla på handboll med pappa, greja med hår, film, och såklart ÅKA FYRHJULING! Det bästa jag vet, bara få följa med och känna hur det bubblar i kroppen när man gasar på lite extra. Jag kan inte beskriva känslan, men de som har gjort det fattar nog ;)

Nu kommer jag nog inte ha så mycket tid över för mina intressen tyvärr eftersom den JOBBIGASTE terminen är här. Den terminen med nationella prov ( -.- ) Hehe, hoppas inte man behöver plugga till dom..

Ja, men det var nog mina intressen det!
Nu ska jag kolla handboll, landskap herrar. Sverige - Ryssland!
KOM IGEN NU SVERIGE!



Hade precis spelat hela natten på tygerikesnatta med 94orna, vunnit b-slutspel! Underbar cup.



Cup i Norge med 94orna, efter att vi vunnit b-slutspelet! Hade en grym helg med Emma och Mi!



Potatiscupen som förövrigt inte gick så bra. Även den sista cupen Hemsjö spelade tillsammans..



Även denna bild är efter en tuff helg på tygerikesnatta. Kommit tvåa i b-slutspel!
Saknar er tjejer..♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0