Dag 6 - Min bästa vän + bildbomb!

Min bästa vän, eller rättare sagt mina bästa vänner.
Ja, jag har då som sagt många riktigt bra vänner, men ingen riktig sån där GRYM vän om man säger så. Men som man säger "hellre få diamanter än många stenar" Right? :)
Och jag har faktiskt hellre det. Men sen finns det ju några personer som man är kompis med men inte snackar med så mycket längre, men vet ändå att de kommer finnas där. Fast det är väl olika från person till person, men för mig är det så i allafall!

MEN den som står mig allra närmast och känner mig bäst är utan tvekan Julia, som jag känt sen vi var typ nyfödda? Haha, urmånga konstiga men roliga minnen och en sann vän är hon verkligen. Det är alltid roligt att vara med henne för hon får mig alltid att skratta med sina tråkiga kommentarer, haha men det är sån hon är och jag älskar henne för det!

Sen är det Lisa, hon förstår mig mest. Vi har faktiskt inte känt varandra alls länge, eller känt varandra har vi gjort men inte riktigt sådär på djupet om ni fattar. De senaste månaderna har vi bara kommit närmare och närmare varandra, och du ska veta att jag är jätteglad för det! Du kan få dina ryck ibland men det är ju du  så det kan ingen ta ifrån dig, och låt ingen göra det heller. Alla är speciella på sitt eget lilla sätt ;)   
Finns alltid här för dig och det vet du!

image description


image descriptionimage description
image description


Mycket gammal bild!






Dag 6 – Min bästa vän

Dag 7 – Den här dagen för ett år sedan
Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – I min godispåse
Dag 10 – Musiksmak
Dag 11 – Mina föräldrar
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mitt/Mina sminktips
Dag 14 – Såhär gör jag mitt hår
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag



Kommentarer
Linnea Olssoooooon !

EMELIE VA FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!

DU KAN JU INTE LÄGGA IN SÅNNA FULA BILDER PÅ MIG...

VAFAN KOLLA MAGEN LIKSOM !

HAHHAAH FETT FUUUUULT ;)

pussssssss <3

2012-01-14 @ 09:44:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0