Dag 7 - Den här dagen för ett årsedan

Oj, vad svårt..
Vi hade precis börjat skolan igen efter jullovet, det vet jag i allafall!
Men eftersom jag konfirmerades förra året så hade vi ju grymt roliga träffar, på onsdagar om jag ska vara exakt.. Så jag tror att vi precis fått reda på att vi skulle på konfaläger på färgengården. Den 21-22 januari tror jag.. Är inte riktigt säker men..
Men jag var nog i allafall nervös tror jag, eftersom det fanns en viss person där som var ledare och så.. Kan bara snabbt säga att det lägret var det bästa jag någonsin vart på, det hände en liten grej med en viss person om ni ville veta. Japp, men jag vet faktiskt inte vad jag gjorde på den här dagen för ett årsedan.. Tyvärr :(


Dag 7 – Den här dagen för ett år sedan

Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – I min godispåse
Dag 10 – Musiksmak
Dag 11 – Mina föräldrar
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mitt/Mina sminktips
Dag 14 – Såhär gör jag mitt hår
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag

Svar till Linnea som inte har någon blogg - Förlåt men jag var bara tvungen, så jäkla charmig ;) Hehe, men du är alltid söt så det gör inget! :)
Saknar dig, puss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0