Dagen

Dagen har i stort sett varit som vanlig. Började med syslöjd, spanska, lunch, idrott och sist no. Slutade innan 3 då jag mötte Sofie så gick vi hem till henne :)
Tog bussen hem vid 4 och började laga mat när jag kom hem. Vid 6 gick jag ut och tränade en timme ungefär! Göttans :)

Imorgon blir det en väldigt lugn men kul dag hoppas jag på! Först ska jag till Borås, till min diabetesläkare, sen direkt till Göteborg och möta upp klassen för att gå till synagogan i som ligger vid nordstan typ :) vet inte riktigt när jag är hemma. Men ni får sova så gott så hörs vi imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0