Dags för skola efter 20 lediga dagar!

Och jag är lite deppig just nu pga det :( Rätt skönt att det är sista terminen på GA men ändå lite sorgligt, vill ju inte lämna våran underbara klass. Men det ska bli roligt att träffa nya människor och komma till en annan skola!

Idag har det bara slappats och så, kollade på en film förut också, I am number 4. Den var rätt okej faktiskt :) Fast rätt overklig, men skitsamma!
Imorgon är det ju skola, men som tur är slutar vi 12.45 ;) Haha så det är gött!



Kommentarer
Emma

SV; Jag ser dom. :) Är du inne på din iphone eller datan? :)

2012-01-09 @ 19:49:24
URL: http://photoodreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0