Mat <3

Harregud vad vi har ätit gott ikväll! Helt jäkla sjukt att det finns så god mat.
Vi var på en resturang som heter angelos son ligger precis vid Scandinavium. Förrätten var parmesansoppa med någon slags skinka i, varmrätten blev oxfilé och potatiskaka med rödvinssås, efterrätten blev kladdkaka, varmt päron, italiensk vaniljglass och allt de låg på en hallonsås. Gud så gott! Och allt det här för endast 245 kr! Helt okej :o

Nu är vi påväg hem och jag sitter som på nålar för handbolls em har börjat, fast vi är snart hemma så. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0