Rubrikbrist...

Suger verkligen på att komma på rubriker.. ;(
Dagen har varit slapp, har bara varit ute och gått med viggo och kollat film typ.
Känner också att jag borde börja vända tillbaka på dygnet, fast jag somnade vid 11 igår så gick jag upp 12 idag? Helt sjukt.

Just nu sitter jag bara och längtar till klockan blir 9 för då är det ju andra delen av kronjuvelerna! Såg ni det igår förresten? Tyckte den var lite tråkig igår, men har hört att den ska vara riktigt bra så vad gör man? :)

image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0