Sometimes it´s hard to follow your heart.

Godkväll på er! För en gång skull hade jag tänkt gå och lägga mig tidigt, fast jag ska ju upp hyfsat tidigt imorgon också. Ska vara inne hos Sofie vid halv 11 ungefär, sen blir det en heldag med fyrhjulingarna! (Y) GRYMT.
Sen på kvällen blir det Göteborg, fast jag har ju redan berättat allt så jag behöver nog inte ta det igen ;)

Men då hörs vi mer imorgon då!
Svarar till Therese hör eftersom att hon inte har någon blogg - Haha jag ska göra mitt bästa ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0