Timbuktu - Allt grönt

Grym låt måste jag säga! Jag vet att jag skriver om honom eller säger jag bra låt men han är så jäkla grym! Kärlek till honom ♥
Dagen har varit okej, fram tills en viss ärare började dampa, haha dampa och dampa men hon är speciell, det vet vi alla.
Kom hem vid halv 4, sen dess har jag bara tagit det lugnt och så, har precis satt in potatis i ugnen och ska snart börja steka mammas goda köttbullar som vi hade på julen! Mums dom är så goda! ;)

Senare ikväll är det handboll på tv, och nu ska jag skriva rätt. Landskamp, igår skrev jag landskap.. Hehe, men jag tror ni fatta vad jag mena ;) Sverige - Ryssland idag också, det är ju bara träning för EM de här matcherna så de är ju inget viktigt, men det är alltid kul att vinna!
Dag 5 kommer upp inom kort också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0