Vilket jäkla väder?!

Shit, jag blåste ju typ bort när jag gick ut förut ;s Mother nature alltså..
Träningen gick bra förut, men har lite problem med foten :( Vet inte vad jag gör för fel liksom? Fast det har bara blivit värre och värre nu på senaste, väldigt tråkigt när den inte håller. :(

På fredag ska jag ut och åka fyrhjuling med sofie, kalle och rickard, sen på kvällen ska vi äta gott och sen kolla på bio i göteborg :) Sherlock Holmes blir det antagligen! Mysigt.
 Funderar på att göra en såndär lista som man skriver om något varje dag eftersom jag inte har så mycket att blogga om för tillfället, vad tyvker ni om det? :)
Jag tycker att vi kör på det! Börjar med det ikväll ;)



Känner mig typ sån här nu eftersom jag vill ha sommar och värme!




Kommentarer
emma

SAKNAR!! :'(

2012-01-04 @ 17:21:02
URL: http://photoodreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0