@alingsås

Hej på er!
Hoppas ni mår bra och haft lika fullt upp som jag de senaste dagarna. Eller kanske inte fullt upp, men har varken haft tiden eller orken till att blogga, men nu ska jag berätta för er vad jag haft för mig!
 
I onsdags jobbade jag som vanligt från 9-1, kom hem och bara tog det lugnt, vid 5 åkte jag och pappa in till alingsås för att gå på handledarkurs, satt där inne i värmen i lite mer än 3 timmar. Från halv 6 till 9... Kul när det var jättefint väder ute också vidare -.- Men vi fick bra information och nu är även jag lite smartare när det gäller bilkörning ;)
 
I torsdags jobbade jag från 9-1, kom hem lite efter 1 och bytte om till bikini och smörjde in mig med sollotion, tog en filt och lite glass och gick ut och la mig på gräsmattan i solen, hur gött som helst :D Vid halv 5 tog jag bussen in till alingsås och tränade zumba med Therese, lika kul som alltid! :) Åkte hem och duschade, åt och kollade på starten av Ernst sommar, åååh sommarkänsla!!! ;)
 
I fredags var då min sista dag på jobbet, (skönt...) frågade om jag fick sluta vid 12 istället för jag jobbat över så många andra dagar, och självklart fick jag det ;) Haha fjäskis... Kom i allafall hem och tog det lite lugnt, klarade mig precis från regnet när jag åkte moppen hem.. Börja spöregna när jag kom hem :( Gjorde lite mat och drog mig inåt stan för att träna med Therese. Challenge blev det! Alltid lika gött på en fredag :) Efter träningen duschade vi där och sen åkte jag hem till Sofie, vi åt gott och kolla film och pratade. Somnade vid 1 och nu sitter jag här alldeles ensam för sofie har åkt till jobbet.. :/ Men hon slutar 1 så det är lugnt :)
Nu hade jag tänkt knalla bort till hälsostudion och hämta min cykel och ställa den på terminalen. Hoppas det inte börjar regna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0