Blev inte riktigt som vi tänkt oss.

Onsdagen blev inte riktigt som vi tänkt oss, därför jag inte bloggat. Men allt slutade bra och alla mår bra så det är bara att försöka repa sig!
 
I onsdags innan pappa skjutsade mig till Olivia där hon och Lisa var så åkte vi in en sväng till göteborg och net on net, gick runt och kollade lite för pappa skulle fixa ny antenn så att alla tvappareterna ska funka bättre. Jag fick även med mig en systemkamera hem! Canon EOS 1100D, ett medföljande objektiv, EFS 18-55mm, en jättebra väska som är till för Canon, och ett 16 GB minneskort. Superglad och nöjd verkligen! :D
Ska ut och ta lite kort nu hade jag tänkt, behöver lite frisk luft känner jag.. Men ja, så jag lägger upp några bilder sen, om det blir några bra vill säga... ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0