Kamerastativ

Hej på er!
Idag har jag införskaffat mig ett stativ till min kamera, för ynka 50 kronor. Haha då undrar ni säkert vart jag gjorde detta fynd? Jo, jag har blivit medlem på en sida på Facebook som heter "Alingsås köp byt & sälj, en jättebra sida där man kan lägga ut olika annonser på det man vill sälja. Det bästa är att allting är billigt men ändå bra saker! Här är länken! → http://www.facebook.com/index.php?lh=b4ca99a6622a5d5f263c6bee06a61944&eu=eQsC0mN95TX_-yQ1R6SPFQ#!/groups/atervinning/
 
Har ju varit världens sommarens sämsta väder idag också, rätt sjukt att vädret kan ändras från stekande sol till ösande regn på bara en natt. -.- Så min dag har spenderats i soffan och framför datorn och blocket, har nämligen en grymt bra idè till mitt rum! Men det får ni inte veta nu ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0