Lycklig!

Livet så är jäkla bra just nu! Har fått reda på min klass till gymnasiet, verkar va en rätt bra klass! Träningen flyter på, har världens bästa vänner och familj, det är fest imorgon. Livet rullar på! :D Hur gött som helst!
 
I allafall, träningen gick super och det va grymt kul att få dansa lite! Efter det var det yoga och jag lovar er, det är svårt att komma ner i varv efter ett danspass.. Men jag lyckades i allafall :)
Imorgon ska jag och pappa till net on net, vi skulle kolla lite på någon kabel som gör att tvn går bättre inne mitt rum, just nu är den helt cp. Sen ska jag kolla lite på en systemkamera jag hittat, om jag har tur får jag med den hem, men annars får det vänta! Sen på kvällen ska jag in till stan och träffa Lisa och Olivia, sen blir det lite fest. Kommer bli en riktigt bra dag/kväll! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0