Svar till anonym.

Det var en viss anonym som skrev en kommentar till mitt festinlägg, som jag skrev någong gång förra veckan. "Jag har tappat respekten för dig helt" Mitt svar till dig din fega jävel är såhär:
 
Jag bryr mig faktiskt inte ett piss om din respekt för mig, jag gör vad jag vill med mitt liv? Och har du tappat respekten för mig bara för att jag drack så är du fan rubbad. Jag måste också få leva mitt liv, testa nya saker, vara lite vild för en gång skull, men jag gör det på mitt sätt, okej? Haha, jag vettefan om jag ska skratta eller gråta, skratta för att du ens tar dig tiden till att kommentera, eller gråta för att du är så patetisk. Sen tycker jag du är grymt feg som kommenterar anonymt, vet ju inte ens om du är en kompis eller bara något som följer min blogg? Hur vet jag då hur jag ska svara på detta? Jag har ju dock mina aningar om vem det kan va, men det behöver jag ju inte ta upp här.
Så mitt svar till dig är, om du nu tappat respekten till mig helt så tycker jag du ska säga det till mig, face to face eller i allafall skriva vem du är så kan vi reda ut det här.
 
Hoppas att alla ni har ett bra sommarlov i allafall! :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0