2 juni

Hej på er!
Idag verkar det bli en rätt fin dag, förutom att blåsten är lite kall.. Så jag och mamma hade tänkt åka in en sväng till stan en stund, kolla runt lite bara :)
Idag åker min syster och hennes pojkvän till Italien, så jäkla fuskigt enligt mig.. Får hoppas att det är dåligt väder så de inte blir för bruna ;) mohaha..

Kan ni tänka er att det är mindre än två veckor kvar till sommarlov? För första gången känner jag att det behöver faktiskt inte komma, vill inte lämna klassen :'( Bara tanken på att börja i en ny klass till hösten skrämmer mig lite. Visst jag ska gå i Alingsås och kommer säkert käönna några, men det är inte samma sak. Till GA fick man ändå välja vilka man ville gå med, men inte nu.. Kommer kännas grymt tomt :(









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0