2012-06-30

Hej på er! Hoppas ni haft lika grymma dagar jag har haft de senaste, har nämligen vart med Erik och Chanique en del, idag och igår. Hur nice? :D
Har inte träffas Chanique på jag vet inte hur länge, och nu har vi vart med varandra i 3 dagar typ? Fett naaaaajZ! Igår jobbade jag ju till 1, efter det var jag ju som sagt med Erik och Chani, vi chillade lite, och sen åkte jag och chani hem till mig och bytte om och så, sen kom Erik och Linus och hämtade oss på sina moppar. Vi tog bussen neer till Hemsjö för att kolla Eriks fotbollsträning, sen hem igen, åka moppe i spöregn, kul... Efter en stund kom Erik hem till mig igen, så var vi här hemma hela kvällen och bara hade det trevligt :) Chani sov här och idag vakna vi typ lite fter 12, oups... Haha har precis följt henne till bussen. Haft två grymma dagar tillsammans med två grymma personer. Kärlek till er ♥
 
Nu är Sofie och Kalle här, ikväll kommer Therese, så ska vi äta lite gott och bara umgås, GÖTT MED HELG!
 


Kommentarer
chanique

feeeeetttt naaaaaaaaaaaajz!
älskar dig emelie! <3

Svar: Va längesen jag hade såhär kul :DLove you girl! <3
Emelie Hallberg

2012-06-30 @ 16:58:19
URL: http://bbeack.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0