Back to reality..

Jahopp, då var det jobb imorgon efter en go helg. Men det är ju tur att det är så roligt att jobba med barn ;)Ska fixa några tidsinställda till imorgon också, är inte hemma på hela dagen så det kan vara bra :)
 
Idag vaknade jag vid 10, gick upp och greja lite frukost. Kände mig sjukt ofräsch så jag tog en lång go dusch! Fixade till mig lite, sen kom Sofie hit runt 1 tiden, så vi har snackat om allt mellan himmel och jord och spelat lite wii. Sen gjorde vi tacos och nu har hon precis åkt hem. En mysig söndag med andra ord!
 
Vart är sommaren?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0