CP

Hej på er och förlåt för att jag inte bloggat, men datorn har haft virus och massa spionprogram så vi har inte fått igång den och blogg.se appen funkar inte eftersom den håller på att göras om.

Jag har i allafall börjat mitt sommarjobb, gjorde det i måndags! Uppe på dagiset här i Ödenäs, kan säga att det är grymt kul. Jobbar med barn mellan 1-5 år, och de är hur gulliga som helst! :)
Imorgon ska vi ha lite midsommarlunch också, kommer bli mysigt :D På fredag är vi lediga vilket ska bli rätt gött, att få sova ut lite.. ;) Haha har väl inte världens jobbigaste tider men.. Jobbade 9.00-13.00 i måndags, igår jobbade jag från 09.00 till 15.30 och idag 09.00-13.00. Haha helt okej ;)

Kommer inte kunna blogga från telefonen på ett tag tror jag så bloggen kommer ligga lite lågt tills det går. Hoppas ni har överseende med det! Ha det bra sålänge :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0