Jobb, jobb och mer jobb

Känns som att allt jag skriver om handlar om jobbet och träningen, lite tjötigt enligt mig..  Haha men kom hem för en stund sedan och ska bara ta det lugnt nu. Vid halv 5 tar jag bussen in till alingsås, ska dansa lite zumba idag, hur nice?! FETT NICE.
 
Haha btw, hade världens konstigaste dröm inatt. Jag skulle bort och kolla till famor och farfars hus eftersom dom var i spanien, (vilket dom inte är just nu) så när jag kommer dit bort så är det några andra där och har redan kollat till det, och rätt som det är så är pappa där också, och det kommer ut en björn ur skogen och sen blir allt bara svart. Jag skojar inte, allt blir bara svart. Weird, kanske inte så rolig men va tvungen att berätta det för någon....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0