Midsommar

Hej på er! Hoppas ni hade en bra midsommar igår. Min var jättetrevlig, Therese och Sebastian var här så vi åt lite god mat med dom, spelade spel och åt såklart jordgubbar och glass, mums!
På förmiddagen innan dom kom så gjorde jag och pappa iordning en midsommarstång, resultatet ser ni här nedan för! Jag och Therese tränade även igår, gött var det ;)
 
De åkte väl hem vid halv 11 någon gång och då var jag dödstrött så jag somnade...
Idag ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt, har lovat mamma att dammsuga huset bara, så det ska jag göra.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0