NEW IN

Har blivit så otroligt trött på alla svarta saker i mitt rum på det senaste. Jag menar, jag har svart gardiner, svart matte, svarta möbler (som dessutom blir dammiga en dag efter man städat -.- ) så jag och mamma bestämde oss för att ta en sväng in till stan för att kolla på lite nytt och fräscht till mig och mitt rum!
Här nedanför ser ni resultatet!



Gardiner



DETALJER PÅ GARDINEN



Tavla



Överkast + kuddar


Fick även med mig lite saker hem från Gina Tricot! En vit baundeu, svarta cykeltights och en jättefin t-shirt som ni kan se här nedanför!



Den är mycket snyggare än vad den ser ut, haha den ser faktiskt lite orange ut, men den är typ aprikosfärgad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0