(tidsinställt) Godmorgon!

Hoppas ni sovit gött och alla de som inte jobbar fortfarande sover?! Haha, synd för er stackare som inte får några pengar. Haha! Får visserligen inte mina pengar förrän i slutet av augusti pga att lönerapporten ska skickas in den 5 arbetsdagen i månaden för att man ska få lönen den 27, men ftersom jag slutar jobba den 7 så hinner inte jag det tyvärr. Så får skicka in den i augusti istället, men det ska nog inte vara något problem! Haha nä, nu ska jag sluta snacka om pengar och löner och så, för nu måste jag åka och jobba!
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0