Tired

Dagen har spenderats för det mesta i soffan. Blev rätt sent för min del igårkväll, plus att kvällen blev jävligt misslyckad -.-
Ringde mamma så hon fick komma och hämta mig igår vid typ 12, åkte hem och duschade, drack te och slockna med en gång.. Haha vakna vid 10 imorse och sen dess har jag bara tagit det lugnt.

Om en timme typ ska jag in och träna zumba med Therese, har grymt ont i vaderna den allt dansande i höga klickar från festen i tisdags, men va gör det? Det blir ju ännu mer dans idag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0