Blogg.se, inget att lita på alltså..

Försökte faktiskt blogga för er imorse och under dagen, men blogg.se har blvit helt fucked up typ. Tummen ner på det :s Ingenting att göra åt faktiskt :(
Dagen har arit rätt kul faktiskt, haft lite serious talk med hon som förstår mig typ bäst, varit lite oseriös med några andra, och pratat känslor med Andreas och Lisa, haha goa människor det där! Kärlek till dom. Sen snackade jag med några riktigt goa killar påväg hem på bussen, haha seriöst, de gjorde min dag ;)

Nu har jag precis ätit och funderar på om jag ska gå ut och träna, troligtvis inte om jag känner mig själv.. ;s Hehe ska ju faktiskt vara väldigt aktiv nästa vecka så det är ju skitsamma.. Nu känner jag bara för en lugn mysig chillkväll med lite tvtittande och dejt med sängen. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0