Det går för långsamt

Hallå på er! Förlåt att jag inte givit er någon update idag, men fick lite bråttom imorse, försov mig en aning.. Sen har jag inte kunnat blogga under dagen heller, har haft fullt upp.
Idag är jag i allafall ledig från träning, rätt gött ändå! :) Men imorgon är det spinning och yoga igen :D Gött.
Det är även PISA test imorgon också, va ju egentligen när jag var borta förra veckan, men det var jag och två andra tjejer som inte gjorde det, så vi ska få göra det imorgon istället. Har hört att det var rätt jobbigt, jag ska sitta hela dagen också. Men något positivt är att jag slipper alla vanliga lektioner i allafall ;)

Skolan var la helt okej idag, inget speciellt att berätta om. Så jag avslutar detta inlägget med några tjejer + killar som är så sjukt jävla underbara!

image description

image description



image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0