Gött!

Hej på er, förlåt att updaten har varit lite sisådär. Men när man är ute och flänger i backen hela dagarna har man ingen ork kvar på kvällen tyvärr, men det har jag idag! Skidåkningen har varit jättebra denna veckan! Solen har stått högt på himlen och det har varit varmt och gött :) har faktiskt blivit rätt solbränd! ;)
Har gjort en del vurpor men det hör till hela semestern :D som tur är har det inte hänt något allvarligt..

Nu är jag nyduschad och har precis bastat, gött! Snart ska vi äta lite gött sen blir det la tidigt i säng som alla andra kvällar. Haha har inte varit vaken mer än till 10 varje kväll.. Men så är det!
Imorgon är det sista skiddagen här och på lördag bär det av hemåt. Har haft det riktigt gött här ska ni veta ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0