Hälso next

Ska åka in och träna om en stund hade jag tänkt, yoga blir det ikväll igen. Det är så jäkla gött när man har träningsvärk va ;)
Pisa testet var rätt tråkigt idag, 2/3 var typ mattefrågor på mitt test. De som var där fick olika prov, och någon fick jättemycket läsförståelse eller typ NO, men matte är ren skit enligt mig.. Men vi fick pizza och godis så det var ett litet +!
Bussen hem gjorde min dag, har nog aldrig skrattat såhär mycket. Kan ju säga att killarna här i ödenäs är faktiskt inte som alla tror, de är hlt jävla underbara på ren svenska. Va bara tvungen att säga det ;)

Är hemma runt 9 ikväll, så jag bloggar nog inte mer idag. Imorgon ska jag träna challenge med Therese efter skolan, och efter träningen åker jag till Sofie och Kalle för att sova där till lördag, sen ska vi shoppa på lördag :D Taggad som tusen för det! Det betyder att det inte blir så bra uppdatering imorgon och helgen.. Men så blir det, helgen är till för att ha kul och chilla från skolan, thats life!

image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0