Lördag 31 mars

Förlåt så mycket för kass updatering..
I fredags gick jag som ni vet hem till therese efter skolan, vi tränade challenge sen åkte jag hem till sofie och kalle, duschade åt och bara va typ. Alltid lika trevligt att vara där! :)
Idag var vi i stan och shoppade, tog varsitt hål i örat och umgicks. Gjorde rätt ont att ta hålet faktiskt, men fett värt måste jag säga! :D
Köpte rätt mycket kläder, försökte visa er förut genom mobilbloggen, men appen är cp just nu :/ Orkar inte sätta på den stora datorn öch ladda över bilderna heller. Hehe startade pappas istället, så jag ligger inne i min säng och lyssnar på lite go musik. Ska strax göra glass med pappa också, mums! Jag kanske laddar över lite bilder imorgon, kanske kan fixa lite bilder från idre också, haha det har jag inte gjort än. Sorry for that..

Men nu ska jag va social med pappa, mamma jobbar så :(
Promenix med sofie förut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0